Start People


Permalink to Start People

Start People

Grijp uw kans DM

 
De ‘Grijp uw kans DM’ bestond uit een grafisch gecompliceerde kaart met schuifmechanisme met stop. Diverse afwerking, gematcht gepersonaliseerd met kanscode onder een scratch-off. Voorzien van een munt om via de website je ‘winst’ te verzilveren.

Start-People1

Start-People2


Permalink to Saab – Arctic Adventure

Saab – Arctic Adventure

Homepage take over
 

Arctic Adventure

 

Actiesite

Banners


Permalink to Multivlaai

Multivlaai

Merkidentiteit

 
De nieuwe merkidentiteit van de grootse vlaaienretailer van Nederland werd door Studio Doen! mede ontwikkeld en geproduceerd. Van logo tot beeldtaal en van folder tot toonbank.


placeholder_lager
 

Nieuwe fotografie, nieuwe folders.

Fotografie-2
Fotografie-1

En dus ook nieuwe vlaaidozen.

Please specify a Flickr ID for this slideshow


Permalink to Getronics – Green ICT

Getronics – Green ICT

Green ICT campagne

 
Ontwerp, opmaak en productie van middelen voor outdoor advertising, point-of-sale-communicatie en persoonlijke verkoop. Van Kleurwaaier, tot autobestickering, en XXL op megamasten. Studio Doen! kan het doen.

Getronics-Green-ICT-Waaier
De Groene waaier
 
 

Getronics-Green-ICT-Prius
En een groene ‘groene auto’
 
 



Advertenties
 


Een boodschap op hoog niveau


Permalink to Saab – Introductie 95

Saab – Introductie 95

Introductie 95

 
Studio Doen! nam de volledige campagne-executie ter hand voor de introductie van de nieuwe Saab 9.5. Een unieke actie met het FD resulteerde in een editie met uitsluitend Saab advertenties. Studio Doen! realiseerde dit van a tot z.

Saab_FD-Weekend-special-saab-v1
Saab_FD-Advertentie

 
Een uitgebreide DM-campagne met luxe folders ten behoeve van de Saab 9-5 introductie. Grafische perfectie was een voorwaarde. Papierkeuze, opmaak, lithografie, productie en afwerking ­resulteerden daarin.

Saab_95_Brochure_v1

 
Saab Magazine
Na een half jaar keken we via testimonials van de eerste kopers, in een eigen magazine, terug op de introductie van de Saab 95. Voor dit Saab Magazine verzorgden en coördineerden wij de fotografie, de interviews en de opmaak. Ook die van de advertorials die landelijk werden geplaatst in verschillende titels.

Saab_Magazine_95

saab_Rijssen_sfeer2


Permalink to Verschillende huisstijlen

Verschillende huisstijlen

Verschillende huisstijlen

 

Urban Estate

Urban-Estate
Achtergrond_Corpate_Urban_Estate

 

Mensely

Mensely-logo-briefpapier
Achtergrond_Corpate_Mensely

 

La Vallée Brasserie

LaValléeBrasserie
Achtergrond_Corpate_LAVALLÉEBRASSERIE

 

Aviation Medical Center

AMC-visitekaartjes
Achtergrond_Corpate_AMC

 

Parts People

Parts-People
Achtergrond_Corpate_Partspeople

 

Red Link

Redlink_smoke_orgineel
Achtergrond_Corpate_Redlink

 

Roworks

Roworks
Achtergrond_Corpate_Roworks

 

De Grutto (woningbouw project)

Achtergrond_Corpate_Grutto

 

Vrijwerk

Vrijwerk
Achtergrond_Corpate_Vrijwerk

 

NIC

NIC
Achtergrond_Corpate_NIC

 

NOVA Development

NOVA
Achtergrond_Corpate_Nova

 

Natuurkampeerterreinen

Natuurkampeerterreinen
Achtergrond_Corpate_NatuurKampeer


Permalink to Volkswagen – Wintercheck

Volkswagen – Wintercheck

De wintercheck-actie

 
Voor de wintercheck van Volkswagen Bedrijfswagens ontwikkelden we niet alleen de interactieve website en een peel-off DM, maar voerde we ook het hele idee door tot op de dealervloer.

Klik op het beeld hieronder om de website en de wintercheck-actie te bekijken.

Een peel-off dm

VW-dm_2

Dealer-aankleding

VW-Wintercheck-dealer1

Spiegelhanger met raamstickers

Raamstickers

VW-hanger-voor


Permalink to Utrecht – Ode aan de stad

Utrecht – Ode aan de stad

Ode aan de stad

 
Voor Utrecht Citymarketing was Studio Doen! verantwoordelijk voor de volledige productie van outdoormiddelen, promo-artikelen, promowear, advertenties, drukwerk en online imaging.

Plaatsing borden

 
Productie materialen
 
Utrecht-tassen

DVD-Ode-aan-Utrecht
DVD-Leaflet
Utrecht_bus2


Permalink to VW Bedrijfswagens

VW Bedrijfswagens

Aftersales campagne

 
Bouwvakcampagne. Illustratie, beeldbewerking, dtp, banners, opmaak en productie van diverse middelen waaronder een ­kartonnen ‘fake-spiegel’ voor in de showrooms en een DM in de vorm van een schuifkaart. Gedrukt, gepersonaliseerd, gecodeerd, gevouwen, geplakt en verzonden.

VW-BW
VW-BW-2


Permalink to NIC Commercieel Vastgoed

NIC Commercieel Vastgoed

Alfabetgebouw guerilla-campagne

 
Voor een bizarre guerilla-campagne coördineerde en produceerde Studio Doen! alle middelen. Fake ‘Te Huur’ borden, moving billboards, (mobiele) websites, folders, voicemailberichten en de pr-coördinatie.

NIC-Vastgoed1

NIC-Vastgoed2



De QR-code op de makelaarsborden leidde direct naar de mobiele site.

De mobiele site

De hele voicemail-tekst die de potentiële kopers te horen kregen:

[audio:http://www.studiodoen.nl/wp-content/uploads/2012/02/Alfabetgebouw_v1.mp3]

De actiesite


Of kijk hier op op de echte site

Page 5 of 6« First...23456