Arla - 10-woorden recepten


Permalink to Arla – 10-woorden recepten

Arla – 10-woorden recepten

vormgeving en productie van verpakking en omdoos

 
Being There zijn de uitvinders van merk activatie. Redacties van bladen en programma’s, blogs en andere culinaire stakeholders werden verrast met een prachtig ‘cadeau’ van Arla Apetina. Studio doen! ontwikkelde de verzendverpakking met interieur, sleeve, receptenfolder en het ‘10-woorden-recepten’ etikettenvel.

Arla

Arla2

 


Permalink to Athlon Car Lease – E-leasing

Athlon Car Lease – E-leasing

Diverse middelen

 
De Athlon Car Lease campagne om het leasen van electrische auto’s te stimuleren bestond naast ­radiocommercials, film en presentaties uit een DM voor wagenparkbeheerders en berijders. Studio doen! verzorgde in opdracht van Being There de uitwerking en de productie. Zo ook voor de follow up middelen.

Athlon

Athlon2

 


Permalink to NIC – Creative Valley A’dam

NIC – Creative Valley A’dam

Vormgeving, opmaak en produktie boek

 
Als je in Creative Valley huist is het bijna logisch dat je ook de communicatie doet voor de nieuwe Creative Valley’s die gebouwd gaan worden. Voor NIC maakten we het boek en de website voor Creative Valley Amsterdam. Van art work tot artist impressions, van vormgeving tot productie.

NIC

Avond-beeld

SDO001_1-Studio-Doen---Schinkelkade_Fr02

 


Permalink to Casala

Casala

Brochures

 
Casala ontwerpt, ontwikkelt en produceert projectmeubelen. Waar veel mensen samenkomen daar tref je de altijd herkenbare designproducten van Casala aan. Iedereen in Europa heeft daarom al vaak op een Casala gezeten. En bij studio doen! zitten we er dagelijks ‘bovenop’. Op de ontwikkeling van productbrochures, -folders styleguides en ander referentiemateriaal. We zijn daar trots op. We werken mee aan een designtraditie sinds 1917. Quality meets design, design meets designers.

casala-cover

Casala-folder-open-1

Casala-folder-open-2

 


Permalink to 20th Century Fox

20th Century Fox

Displays, wobblers en advertenties.

 
Gooi alle annimatiefilms van 20th Century Fox in de mix en maak daar een aantrekkelijke voorjaarsvakantie-winkelactie van. Een feest van vrolijke herkenning was het resultaat. Op keyvisuals, op displays, wobblers en in advertenties. Daar Shrekt Studio Doen! niet van op!

display

20th-beeld-manny


Permalink to Audi

Audi

Aftersales campagne

 
Audi staat voor voorsprong door techniek. Aansluitend bij die kernwaarden en in die exacte Audi-toon ontwikkelde Studio Doen! een aftersalescampagne. Inteligent, helder en Audi-proof. En met een duidelijke incentive om bij de Audi-dealer de voorsprong te bestendigen.

Audi2

Audi


Permalink to 20th Century Fox

20th Century Fox

The Croods

 
Voor 20th Century Fox Home Entertainment doet studio doen! alles. Van de naadloze doorvertaling van aangeleverde concepten tot het zelf creëren van acties en de uitwerking daarvan. Van displays tot dvd-covers. Van vloerstickers tot Blu Ray inserts. En dat alles doet studio doen! met één doel: zoveel mogelijk mensen thuis laten genieten van de beste films en series.

20th_croods


Permalink to Philips TV

Philips TV

Philips – Groots kijken

 
Er zijn heel veel grote TV’s. Maar er is er maar één groots: Philips Ambilight TV. En omdat iedereen dat mag weten pakte studio doen! groots uit, in de hele Benelux. Met bioscoop commercials, met billboards en abri’s, met outdoor spectaculars uitgerust met echte TV’s, met radiospotjes, met instore materiaal en online met banners en een speciale website.

Philips-Billboard_Groots_kijken_3320x2360_NL_v3

Abri-Philips

PHILIPS_RADIO1
[audio:http://www.studiodoen.nl/wp-content/uploads/2012/11/Philips_Ambilight_Radio_25s.mp3|titles=Philips Radiospot Groots kijken]

Philips_adv_nu-nl_iPad_iPhone_v1

Philips_outdoor_1

Philips_outdoor_02

Philips_Outdoor_Brussel_01

Philips_Outdoor_Brussel_02

Philips_outdoor_v2

Philips_outdoor

Saturn_POS


Permalink to Seat – Enjoyneering

Seat – Enjoyneering

Vormgeving, opmaak en produktie boekje

 
Energize bedacht een nieuwe positionering voor Seat. Vraag aan studio doen! om die positionering in een pakkend merkverhaal uit te werken en vorm te geven. Resultaat: een mooie boekje zodat iedereen, van medewerkers tot dealerpersoneel weet waar Seat naar op weg is.

SEAT-boekje

SEAT-boekje2

 


Permalink to Gemeente Utrecht

Gemeente Utrecht

En hoe ziet jouw dagje Utrecht eruit?

 
We komen uit Utrecht, we kennen Utrecht, dus het verbaasde ons dat de gemiddelde Nederlander alleen naar Utrecht komt om ‘een dagje te winkelen’. Zonde! Hoe overtuigen we ze van het enorme culturele aanbod? Een aanbod waarvoor een ‘dagje’ niet genoeg is. Door een campagne te maken die in één keer duidelijk maakt wat Utrecht allemaal te bieden heeft. De campagne werd compleet door studio doen! uitgewerkt. Van fotografie en beeldbewerking tot outdoor en online.

Abrie_motion_Utrecht_960x540px_v11

Abrie_Utrecht_960x540px_v1B

Abrie_Utrecht_960x540px_v1A1

Abrie_Utrecht_960x540px_v1F1

Page 3 of 612345...Last »