Being There: Consumer Voice


Permalink to Being There: Consumer Voice

Being There: Consumer Voice

Restyling Consumer Voice

 
Niet alleen verzorgen we de opmaak van deze periodiek. Maar ook hebben we deze een een eigentijdse vormgeving gegeven. De consumer Voice verschijnt in gedrukte vorm én als een interactieve PDF.

Consumer_Voice_NR10_preview_v1

0000_BT_Restyling_Unileverkrant_Voor_Na


Permalink to De Onderdelendienst

De Onderdelendienst

De Onderdelendienst is een compleet nieuwe dienst van PON’s Automobielhandel. Zij leveren álle originele onderdelen van Audi, Volkswagen, Volkswagen Bedrijfswagen, Škoda en Seat aan universeel garages en schadebedrijven door het hele land. En de Onderdelendienst levert ook álle technische ondersteuning die daarbij hoort. De onderdelen én de dienst, dus.

Elk onderdeel van de Onderdelendienst komt uit onze koker. De positionering. De naam. De vormgeving. De designs voor de busjes en het verhaal achter de schermen.
 

beeld_onderdelendienst_1_logo

beeld_onderdelendienst_2_crafter

beeld_onderdelendienst_3_punten

De onderdelendienst_div Materialen


Permalink to Natuurkampeerterreinen

Natuurkampeerterreinen

Totale communicatie

Voor de communicatie met zo’n 30.000 natuurkampeerders werkt Studio Doen! bijna dagelijks aan de begeleiding, vormgeving en productie van middelen.
Het Groene Boekje, promotiemiddelen, point of sale materiaal, stationery en cartografie.

Het Groene Boekje
Het Groene Boekje 2014

Het Groene Boekje 2014 + boekenlegger_flyer

Campagnes
NKT-losse-acties-2014-710x521

Natuurkampeerder van het jaar
NKT-NKT-VHJ-2014-710x521

Hij is er weer!
NKT-posters-tentboekje-710x521

Het groene tasje
ontwerp-tasje

Een poster met landelijke dekking
Poster-Natuurkampeerterreinen_2014-710x1004


Permalink to Athlon Schrijfwijzer

Athlon Schrijfwijzer

Wijzer schrijven

Voor iedere organisatie geldt dat elke tekst aan de klant een visitekaartje is. Daarom ontwikkelde Studio Doen! een interactieve Schrijfwijzer.

Schrijfwijzer
1802_Athlon-Schrijfwijzer_v9

1802_Athlon-Schrijfwijzer_v92

Pocketversie
Athlon-boekje-2014-710x521


Permalink to The Mega Record & CD Fair

The Mega Record & CD Fair

Een originele case uit het oude Doorn en Roos archief weer actueel dankzij de Adformatie. Studio Doen verzorgde in 2011 de beeldbewerking en opmaak van deze klassieker.
Recordplanet_item_Adformatie

Recordplanet_item_Poster_01

Recordplanet_item_Poster_02

Recordplanet_item_Poster_03


Permalink to Breekjaar

Breekjaar

In niet-weten schuilt een grote kans

 
Hoe vertel je jongeren die lastig kunnen kiezen dat ze moeten kiezen voor Breekjaar? Dan vertel je ze dat in niet-weten een grote kans schuilt. Dat ze er met Breekjaar achter kunnen komen wat ze echt willen. Zodat ze na dat Breekjaar heel gericht en met positieve energie een (beroeps)keuze maken die echt bij ze past. En die boodschap vertel je op zo’n manier dat de doelgroep luistert. En kijkt. Een door ons bedacht en gemaakt filmpje bereikte via Youtube meer dan duizend jongeren. Waaronder ook de
27 deelnemers die Breekjaar nodig had om het project te kunnen beginnen. Daarnaast ontwierpen we de hele huisstijl en de website.


Permalink to Being There

Being There

Unilever boek

 
Eenheid in verscheidenheid. Dat is wat de Europese landen bindt. Maar hoe verschillend zijn dan precies die onderlinge culturen als op zakendoen aankomt? Unilever vertelt het ons doormiddel van het prachtige boek Europeans. En Studio Doen! verzorgde de realisatie.

Unilever_boek_v1

Unilever_boek

1369_BT_Unilever_Manual_boek_v44_LRUL-71

1369_BT_Unilever_Manual_boek_v44_LRUL-61

1369_BT_Unilever_Manual_boek_v44_LRUL-54

1369_BT_Unilever_Manual_boek_v44_LRUL-50

1369_BT_Unilever_Manual_boek_v44_LRUL-49

1369_BT_Unilever_Manual_boek_v44_LRUL-41

1369_BT_Unilever_Manual_boek_v44_LRUL-38

1369_BT_Unilever_Manual_boek_v44_LRUL-32

1369_BT_Unilever_Manual_boek_v44_LRUL-27

1369_BT_Unilever_Manual_boek_v44_LRUL-16

1369_BT_Unilever_Manual_boek_v44_LRUL-15


Permalink to KNLTB – Tennis Kids

KNLTB – Tennis Kids

Diverse middelen

 
Sue Amsterdam vroeg studio doen! de merkidentiteit van hun campagne ‘Tennis Kids’ van de KNLTB (verder) neer te zetten. De campagne draaide om een volledig nieuw wedstrijdsysteem. Voor studio doen! een prachtige kans om daar, op basis van een door Sue ontwikkelde stijl, een volledig nieuwe look and feel aan te geven. Die frisse huisstijl voerden we door in advertenties, boekjes en allerlei andere middelen. Het resultaat: een boodschap waar kids ook echt een boodschap aan hebben.

tenniskids

tenniskids2

Schermafbeelding 2013-10-21 om 11.15.47

tenniskids4

tenniskids3

 


Permalink to Energize

Energize

ING boek

 
Banken hebben veel uit te leggen en daar kunnen ze dan maar beter zo vroeg mogelijk mee beginnen. Bij kinderen dus. In opdracht van Energize verzorgden wij de technische realisatie van een educactief boek over de bank. Geïnitieerd door ING.

ING-Boek

ING14_2

ING_Boek_opmaak_v10_cPDF-10

ING_Boek_opmaak_v10_cPDF-11


Permalink to st. Hendrick

st. Hendrick

creatie beeldmerk, logo en merkwereld

 
St. Hendrick is een nieuw merk voor de lekkerste biologische vleeswaren. Studio doen! werd gevraagd om een beeldmerk, logo en merkwereld te creëren dat aansluit bij de jarenlange kwaliteitstraditie van de vleeswarenproducent. Promotiemiddelen voor de handel en de productetiketten volgden daarna.

st.-Hendrick

st.-Hendrick2

 

Page 2 of 612345...Last »