Restyling Consumer Voice
Niet alleen verzorgen we de opmaak van deze periodiek. Maar ook hebben we deze een een eigentijdse vormgeving gegeven. De consumer Voice verschijnt in gedrukte vorm én als een interactieve PDF.
Niet alleen verzorgen we de opmaak van deze periodiek. Maar ook hebben we deze een een eigentijdse vormgeving gegeven. De consumer Voice verschijnt in gedrukte vorm én als een interactieve PDF.
Elk onderdeel van de Onderdelendienst komt uit onze koker. De positionering. De naam. De vormgeving. De designs voor de busjes en het verhaal achter de schermen.
Voor de communicatie met zo’n 30.000 natuurkampeerders werkt Studio Doen! bijna dagelijks aan de begeleiding, vormgeving en productie van middelen.
Het Groene Boekje, promotiemiddelen, point of sale materiaal, stationery en cartografie.
Hoe vertel je jongeren die lastig kunnen kiezen dat ze moeten kiezen voor Breekjaar? Dan vertel je ze dat in niet-weten een grote kans schuilt. Dat ze er met Breekjaar achter kunnen komen wat ze echt willen. Zodat ze na dat Breekjaar heel gericht en met positieve energie een (beroeps)keuze maken die echt bij ze past. En die boodschap vertel je op zo’n manier dat de doelgroep luistert. En kijkt. Een door ons bedacht en gemaakt filmpje bereikte via Youtube meer dan duizend jongeren. Waaronder ook de
27 deelnemers die Breekjaar nodig had om het project te kunnen beginnen. Daarnaast ontwierpen we de hele huisstijl en de website.
Eenheid in verscheidenheid. Dat is wat de Europese landen bindt. Maar hoe verschillend zijn dan precies die onderlinge culturen als op zakendoen aankomt? Unilever vertelt het ons doormiddel van het prachtige boek Europeans. En Studio Doen! verzorgde de realisatie.
Sue Amsterdam vroeg studio doen! de merkidentiteit van hun campagne ‘Tennis Kids’ van de KNLTB (verder) neer te zetten. De campagne draaide om een volledig nieuw wedstrijdsysteem. Voor studio doen! een prachtige kans om daar, op basis van een door Sue ontwikkelde stijl, een volledig nieuwe look and feel aan te geven. Die frisse huisstijl voerden we door in advertenties, boekjes en allerlei andere middelen. Het resultaat: een boodschap waar kids ook echt een boodschap aan hebben.
Banken hebben veel uit te leggen en daar kunnen ze dan maar beter zo vroeg mogelijk mee beginnen. Bij kinderen dus. In opdracht van Energize verzorgden wij de technische realisatie van een educactief boek over de bank. Geïnitieerd door ING.
St. Hendrick is een nieuw merk voor de lekkerste biologische vleeswaren. Studio doen! werd gevraagd om een beeldmerk, logo en merkwereld te creëren dat aansluit bij de jarenlange kwaliteitstraditie van de vleeswarenproducent. Promotiemiddelen voor de handel en de productetiketten volgden daarna.